Bangkok ! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu Bangkok ! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu

Bangkok !

Door: charon

Blijf op de hoogte en volg Charon

15 November 2013 | Thailand, Bangkok

eindelijk.. ! na een vliegreis van 11 uur zijn we eindelijk geland in Bangkok. Lokale tijd 07:00 ( 6 uur later dan in nederland, kortom dag 1 is al voorbij !
Op het vliegveld werden we door onze reisleider Martijn naar ons eerste hotel in Bangkok gebracht.. Na een uur kwamen we dan bij het eerste hotel aan (09:00) waar we rond 12:00 eindelijk de pas voor de kamer kregen !

Rond 13:00 begon gelijk het programma. Moesten we ons zelf weer bij elkaar rapen na bijna 24 uur niet geslapen te hebben. Maar ja.. we zijn NU in Bangkok ! Het eerste op het programma was een lunch in de Bayoke tower, maar omdat alles een beetje vertraagd was gingen we maar eerst lunchen en daarna door naar de fietstocht door Bangkok.

rond 15:00 begonnen door de ruim 3 uur durende fietst tocht( met Co van Kessel)door bangkok. In deze tocht zagen we het echte bangkok, de kleine straatje, smalle steegjes, dwars door winkels en marken, langs tempels en parken. Het is wel even wennen, vooral omdat ze hier ook links rijden ipv rechts. Wel een super gave tocht maar na 3 uur fiesten en bijna 36 uur uur wakker ben ik er wel klaar mee.
Maar nee, er stond ons nog een welkoms diner te wachten. Met een boot over de Chao Phraya Rivier.

Nu eindelijk slapen !