Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu

Chiang Rai

Door: charon

Blijf op de hoogte en volg Charon

21 November 2013 | Thailand, Chiang Rai

Ook vandaag begon de dag weer vroeg, 06:30 wake up call 07:30 vertrekken. Eerst een boottocht gemaakt over de Mekong rivier, langs het drie landen punt ( Thailand, Myanmar en Loas) Na deze boottocht doorgereden naar de "Hall of Opium" een museum over Opium ( logisch) Rond het middag uur eerst geluncht en daarna met pick up trucks naar de Akha bergstam gereden in de bergen van Chiang Rai. Gezien hoe de mensen daar nog primitief leven.

Rond 17:15 weer terug bij ons hotel waar we nog een heerlijke voetmassage hebben genomen ( voor 200 baht, ong 5 euro)
En rond 19:30 zijn we in een lange stoet van tuk tuks richting het centrum van Chiang Rai gereden, daar hebben we gegeten in een nederlands/thais restaurant. En wat nam ik?...Wienerschnitsel ! Even wat anders dan rijst. Daarna nog even over de avond markt gelopen en rond 22:15 de tuk tuk weer terug genomen. Morgen weer een lange dag !