Chiang Rai- Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu Chiang Rai- Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu

Chiang Rai- Chiang Mai

Door: charon

Blijf op de hoogte en volg Charon

22 November 2013 | Thailand, Chiang Mai

Vanmorgen weer vroeg vertrokken uit het hotel in Chiang Rai. Vandaag op weg naar Chiang Mai ! Eerst hebben we in Chiang Rai nog de witte tempel bekeken. Deze was heel anders dan alle andere tempels die we al bekeken hebben, en dat zijn er al heel wat ! Na deze tempel een stukje verderop geluncht, en daarna weer twee uur in de bus richting Chiang Mai. Daar eenmaal aangekomen eerst een plaats bezocht waar ze parasols maken en beschilderen, heel leuk en vrolijk om te zien. Ook beschilderen de mensen oa tasjes, telefoon hoesjes, eigenlijk alles wat je wilt. Ook ik heb mijn telefoon hoesje laten beschilderen, met een zilvere Boeddha kop ! Na deze werkplaats hebben we nog een werkplaats bekeken, maar hier maakte de mensen nog echte Thaise zijde ( of laten ze iig nog zien hoe dit in zijn werk gaat) Van het begin van de zijde rups tot aan het ‘spinnen”van de zijde.

Rond 15:30 aangekomen in ons nieuwe hotel voor de aankomende 3 dagen. Het Amora hotel, eindelijk een middag/avond vrij te besteden. Eerst even aan het zwembad gelegen, maar daar was weinig zon te bekennen, dus maar weer terug naar de kamer om de boel een beetje uit te pakken en op te frissen. Rond 18:30 gaan we naar het centrum ( hotel ligt ook midden in het centrum) en daar op zoek naar een lekker/leuk restaurant !

Uiteindelijk hebben we pizza gegeten me een heerlijke sangria erbij. En daarna nog wat drankjes gedaan in het centrum !geweldig !

• 23 November 2013 - 07:33

Kim:

Klinkt goed Charon! Genieten!!!