Chiang Mai, het olifantenkamp - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu Chiang Mai, het olifantenkamp - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu

Chiang Mai, het olifantenkamp

Door: charon

Blijf op de hoogte en volg Charon

23 November 2013 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag hebben we een bezoek gebracht aan een olifantenkamp in de buurt van Chiang Mai. Op de rug van een olifant het Thaise landschap ontdekken, een mooie maar toch ook spannende ervaring. Vooral als hij steil naar beneden moest lopen of het water in ! maar vooraf gaand aan de olifanten rit eerst een showtje bekeken waar de olifanten oa een schilderij gingen schilderen, erg knap ! en daarna met een ossenwagen richting de opstap plaats voor de olifanten. Na een half uurtje wachten konden we eindelijk opstappen en maakte een rit van 45 min door het thaise landschap, door water en steile heuvels op en af. Na de olifanten rit geluncht en daarna met een simpel vlotje over het water. Erg leuke middag gehad.

Rond 15:00/15:30 terug bij ons hotel, waar we even een drankje zijn gaan drinken en rond 19:30 een leuke restaurantje zijn gaan opzoeken.