Chiang Mai, fietstocht - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu Chiang Mai, fietstocht - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu

Chiang Mai, fietstocht

Door: charon

Blijf op de hoogte en volg Charon

24 November 2013 | Thailand, Chiang Mai

Dag 11

Vandaag bestond het programma uit , doe is gek, een tempel bekijken. De Doi Suthep tempel, boven op de heuvel van Chiang Mai , waar we met auto’s naar toe werden gebracht. Naast de tempel was ook het uitzicht heel mooi. Ook nog “gezegend”( hoe zeg je dat hier) door een monnik dus mijn geluk kan niet meer op haha.

Na de tempel geluncht in een hotel restaurant in de buurt. Heerlijk gegeten. Rond het middag uur op weg naar onze fietstocht langs de rijstvelden, maar eerst gestopt bij een riviertje, met een prachtig uitzicht over de stad en even lekker met de voetjes in het water gezeten. Rond 13:00 aangekomen bij de fietstour, net buiten de stad van Chiang Mai, bijna 25 km gefietst langs de rijstvelden en dorpjes ( temp denk rond de 35 graden in de zon) Dus dat was bikkelen, maar wel erg mooi !

Rond 17:00 terug bij het hotel, even douche en straks de naar de zondags markt. Erg gezellig altijd deze marktjes. En weer een leuk tentje scoren om te eten/ drankje te doen ..