Palm Springs - Flagstaff - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu Palm Springs - Flagstaff - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu

Palm Springs - Flagstaff

Door: Charon

Blijf op de hoogte en volg Charon

24 Mei 2014 | Verenigde Staten, Flagstaff

Vandaag hebben we een lange reis dag achter de rug. We zijn van Palm Springs naar Flagstaff gereden, via Joshua Tree National Park en over de Route 66 ! We hebben ruim 420 mijl gereden ( 675 km ) en daar ongeveer 11 uur over gedaan. We hebben dan natuurlijk om gereden omdat we door het Joshua Tree National park wilde rijden, wat leuk was om te zien. En we hebben onderweg een stop gemaakt , dit bleek een deel van Route 66 te zijn. Dus daar natuurlijk wat foto's gemaakt. En begin van de avond nog een stop gemaakt om wat te eten. Rond 21:30 kwamen we dan eindelijk aan in Flagstaff, in ons hotel Howard Johnson Inn. De kamer was wat minder, maat toch weer 2 twee persoonsbedden. Maar agh wat willen we.. de kamer was maar 37 $ ( 27,00) voor een nacht. Morgen weer een drukke maar leuke dag voor de boeg. Morgen gaan we naar de Grand Canyon !! En vanuit daar rijden we door naar Page. En waarschijnlijk gaan we dan nog bij Lake Powell / Powell meer/ Horseshoe Bend kijken.