Pismo Beach - Santa Barbara ( dag 17 ) - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu Pismo Beach - Santa Barbara ( dag 17 ) - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu

Pismo Beach - Santa Barbara ( dag 17 )

Door: Charon

Blijf op de hoogte en volg Charon

03 Juni 2014 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Vandaag zijn we van Pismo Beach naar Santa Barbara gereden. Maar onderweg zijn we nog gestopt bij Solvang. Een Deens dorpje met Nederlandse en Oostenrijkse invloeden, zoals windmolens, klompen en poffertjes. Het zag er erg leuk en gezellig uit. We hebben een ijsje gegeten en een broodje gekocht. Daarna weer door naar Santa Barbara, waar we begin van de middag aankwamen. En weer ingecheckt in ons hotel ( Motel 6). Na de koffers gedumpt te hebben zijn we met een trammetje naar het centrum gegaan. Daar hebben we eerst over de pier gelopen, kijken of we dolfijnen konden spotten. Maar helaas ! Wel zagen we pelikanen. Daarna heerlijk op het strand gelegen.
Na even in het zonnetje gezeten/gelegen te hebben zijn we het stadje gaan verkennen, en op zoek naar wat te eten. We kwamen nog op een leuk biologisch marktje terecht. En we hadden een tentje gevonden om te eten ( hamburger , wat anders haha) Op de terug weg nog wat leuke dingen gekocht bij een enorme "alles"winkel.
En we hebben op het strand de zonsondergang bekeken. Het echte vakantie gevoel ! Morgen nog een ochtendje in Santa Barbara en daarna rijden we naar ons laatste hotel in LA. Daar moeten we de auto weer inleveren , we zullen hem nog missen ! Donderdag ochtend vliegen we om 09:00 weer terug naar Nederland, met een overstap in Houston.