Marrakech, 3e dag - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu Marrakech, 3e dag - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu

Marrakech, 3e dag

Door: Charon

Blijf op de hoogte en volg Charon

24 September 2014 | Marokko, Marrakesh

De 3e dag in Marrakech zit er alweer bijna op.
Vanmorgen weer rond 09:30 ontbeten, gezellig bij het zwembad.
Na het ontbijt weer de taxi gepakt naar het Djemma El Fna plein. Vandaag nog even voor de laatste keer een rondje door de Souk maken, wilde nog graag marokaanse thee glaasjes hebben, dus die heb ik even gescoord. Nog een keer wat gedronken op ons favoriete terras, waar je een prachtig uitzicht hebt over het plein. Na een aantal rondjes hebben we weer de taxi terug genomen naar het hotel. Daar hebben we lekker de middag weer aan het zwembad gelegen,wat ook vaste prik is. Heerlijk zo in de middag, op het heetst van de dag ( 29 graden) even verkoeling zoeken bij het water. Letterlijk, want ondanks de warmte is het water ijskoud ! Rond 18:30 met een aantal in de lobby afgesproken, om wat te gaan eten. Eerst zouden we dat in de stad doen, maar het werd toch cullinair de Mac. Vanaf daar hebben we met zijn 8en de taxi genomen naar het plein. Gewoon met zijn alle in een kleine taxi. Moet kunnen ! Over het plein gelopen en ons weer verbaasd wat er allemaal gebeurd ! Wat een spectakel.. Nog wat drinken en weer terug naar het hotel. Morgen is ons laatste dagje hier en willen we lekker rustig aan doen. Ik ga nog even naar de botanische tuinen en de rest van de dag lekker aan het zwembad vertoeven.