Marrakech - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu Marrakech - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu

Door: Charon

Blijf op de hoogte en volg Charon

25 September 2014 | Marokko, Marrakesh

Het zit er alweer bijna op.. helaas. Morgen ochtend vliegen we weer terug naar Nederland. Natuurlijk ook weer fijn om naar huis te gaan, maar ook jammer. Het was een prachtige reis..

Vandaag nog even genoten van de zon en de rust. Na het ontbijt hebben we Jardin Majorelle bezocht. Een botanische tuin in Marrakech. Die eigendom was van de in 2008 overlden Franse modeontwerper Yves Saint Laurent. Het was niet heel groot, maar mooi om te zien. Er stonden verschillende planten, vooral palmbomen en cactussen. Er waren wat vijvers en een gedenksteen voor Yves. Het was er vooral koel (door de schaduw van de bomen) Even een leuke afwisseling ! Nog even wat gedronken en weer terug naar het hotel. Vlakbij het hotel nog een tosti gegeten met een heerlijk glas jus d'orange.
De middag natuurlijk weer bij het zwembad gelegen. Nog even een kleurtje kweken voordat we morgen weer terug vliegen.

Vanavond nog een keer in het hotel eten, benieuwd wat we krijgen vandaag. Dan nog een drankje doen met de andere mensen en de koffer weer inpakken !
Morgen ochtend worden we om 08:00 opgehaald en worden naar het vliegveld gebracht. We vliegen van Marrakech naar Casablanca, en vanaf daar door naar Amsterdam waar we rond 17:00 zullen aankomen.