Hue - Reisverslag uit Dong Hoi, Vietnam van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu Hue - Reisverslag uit Dong Hoi, Vietnam van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu

Hue

Door: charon

Blijf op de hoogte en volg Charon

10 Juni 2016 | Vietnam, Dong Hoi

Vandaag een drukke dag gehad. En ook vandaag was het weer bloed heet, eigenlijk te warm om wat te gaan bezoeken. Maar ja, nu we hier toch zijn ! De ochtend en middag de highlights van Hue bekeken. Na het ontbijt hebben we eerst de Verboden Stad met keizerlijke paleizen, lotus vijvers en tempels bekeken. Daarna de Thien Mu Pagode. Vanaf daar zijn we met de drakenboot terug gevaren naar onze bus.
De middag hebben we gelunchd op een bijzondere plek. het nonnenklooster. Heerlijk gegeten, ook al was het vegatarisch. Na het eten nog een nonnenles Mogen bekijken. Erg mooi om te zien. Na de lunch vonden we het wel tijd om terug te gaan naar het hotel. Maar het programma was nog niet klaar. We gingen nog een mausoleum bezoeken. Mausoleum of Khai Dinh. Na ontzettend veel trappen beklommen te hebben waren we eindelijk boven. Wel mooi en indrukwekkend om te zien ! Naar beneden ging overgens een stuk sneller. Nu was het dan eindelijk tijd om terug te gaan naar ons hotel #FestivalHotelHue. Waar we rond 16.15 heerlijk in het kleine, maar fijne zwembad lagen. Vanavond even een gezellig restaurant op zoeken om te eten en even de stad verkennen in het donker !