Hue - Danang - Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu Hue - Danang - Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu

Hue - Danang - Hoi An

Door: charon

Blijf op de hoogte en volg Charon

11 Juni 2016 | Vietnam, Hoi An

Vandaag zijn we van Hue naar Hoi An gereden. Over de wolkenpas. Het hoogste punt was bijna 500m. Boven op de top een prachtig uitzicht over Danang & Danang Beach. Het surfparadijs, waar overgens vandaag niemand te bekennen was. Het valt zowiezo op dat het overall erg rustig is qua toeristen. In de middag aangekomen in Hoi An, waar we eerst weer heerlijk gegeten hebben. We blijven nu 3 dagen in Hoi An dus dat is wel lekker. Ook wat meer vrije tijd. Daar zijn we wel even aan toe. We verblijven in Thuy Duong Hotel, op loop afstand van het centrum. Ook dat is er fijn. Met een heerlijk zwembad(je). Begin van de avond hebben we een stadswandeling gemaakt met de groep. Even kijken waar we zitten en hoe we weer bij het hotel komen. Hoi An is een erg leuk en gezellig stadje. Het staat bekend om de vele kleermakers en lantarens. 's avonds hebben we gegeten in de Green Chili. Ook dat was weer heerlijk. Deze keer geen rijst of noodles. Maar tortillas en kip met frietjes. Als toetje een snickers taartje. Nou ja daar moest het voor doorgaan. In een ander tentje nog een heerlijk cappuccino gedronken en weer terug naar het hotel.