Nha Trang - Mui Ne - Phan Thiet - Reisverslag uit Phan Thiết, Vietnam van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu Nha Trang - Mui Ne - Phan Thiet - Reisverslag uit Phan Thiết, Vietnam van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu

Nha Trang - Mui Ne - Phan Thiet

Door: charon

Blijf op de hoogte en volg Charon

16 Juni 2016 | Vietnam, Phan Thiết

Weer vroeg uit de veren vandaag. Om 08.00 vertrokken we weer uit Nha Trang. Op weg naar ons resot in Phan Thiet.
Eerst hebben we nog een stop gemaakt in Nha Trang, daar hebben we een bezoek gebracht aan de Cham Tempels, en daarna aan de Long Son Pagode. Een grote witte Budha op de berg. Waarvoor we eerst ruim 150 treden moesten beklimmen. Rond 10.00 konden we op weg naar Mui Ne & Phan Thiet. Onderweg weer een heerlijke lunch gehad, in een restaurant aan zee. Waar kindjes op de rotsen koraal aan het verkopen waren. In Mui Ne een stop gemaakt bij de rode zandduinen. En bij een familie bedrijfje die de beroemde vissaus maakt. Grappig om te zien maar de stank was minder prettig. Na dit bezoek een mooie wandeling gemaakt door de " Fairy Stream" . Een klein stromend beekje waar je met je blote voeten doorheen kan lopen. Langs de mooie rode rotsen.
Rond 18.00 kwamen we aan in ons resort voor de komende twee dagen. Victoria Phan Thiet Resort. Een prachtig 5 sterren resort op een mooi park met zwembaden, aan zee en de huisjes waren super luxe met een bad en buiten douche. Wij vermaken ons wel !