Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu

Hoi An

Door: charon

Blijf op de hoogte en volg Charon

13 Juni 2016 | Vietnam, Hoi An

Vandaag onze laatste dag in Hoi An gehad. Morgen vertrekken we weer vroeg naar Qui Nhon, zo'n 300 km richting het zuiden.
Vandaag weer rustig aan gedaan. Nog even genoten van de vrije tijd. Na het ontbijt het centrum ingelopen. Nog een keer over de Japanse brug, even met daglicht een foto gemaakt. En het straatje bekeken na de brug. Een mooi en rustig stukje. Al vroeg in ochtend zijn de dames druk bezig hun fruit en waren te verkopen. Nog even een cappuccino drinken in ons favoriete tentje en weer terug naar het hotel. Tijd voor het zwembad. Ook vandaag was het weer ruim 37 graden. Maar gevoelstemperatuur 46 graden ! Dus lekker chillen in het water, dat is de enige wat nog goed uit te houden is. Ook de lunch hebben we maar overgeslagen. Veel te warm om weer het centrum in te gaan. Dus maar een koekje en een flesje water bij het zwembad. In de avond wel een laatste keer het centrum in gegaan. Lekker gegeten bij Good Morning Vietnam. Een lekker Italiaans restaurant. Als afsluiter een koffie en weer terug naar het hotel. Alles weer klaar maken om morgen weer verder te gaan.