hotel copenhagen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu hotel copenhagen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu

hotel copenhagen

Door: charon

Blijf op de hoogte en volg Charon

09 Augustus 2013 | Denemarken, Kopenhagen

aangekomen in kopenhagen, na dik een uur vliegen.
op het vliegveld was het wel even zoeken hoe we nu naar het hotel kwamen. maar na een klein uur arriveerde we in hotel kopenhagen. een redelijk hotel, kleine kamer, douche en toilet moesten we delen. na ons even opgefrist te hebben en de spullen uitgepakt, zijn we op weg gegaan naar het centrum. We kwamen langs Tivoli, zag er leuk uiy maar daar gaan we morgen heen. Vandaag de ronde toren gezien, met het uitzicht over de stad, naar het Christan Andersen Museum geweest, een pizza gegeten bij een Italiaans restaurant en geslenterd door de stad. Nu terug bij het hotel waar we even bij gaan komen en daarna lekker slapen

Kopenhagen is en mooie stad, maar wel erg duur.
Ow ja ..ook nog een mazzeltje, vind ik even op de toilet een biljet van 100 kronen ) iets meer dan 13.00

• 09 Augustus 2013 - 23:14

Kim W :

Veel plezier deze vakantie! alweer!! :-)) Grts Kim

• 10 Augustus 2013 - 12:23

Astrid:

Hai, het klinkt allemaal goed! Nog heel veel plezier, maak maar veel foto's en ik hoor alle wilde verhalen maandag wel! Gr As