Ninh Binh - Vinh - Reisverslag uit Vĩnh Viễn, Vietnam van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu Ninh Binh - Vinh - Reisverslag uit Vĩnh Viễn, Vietnam van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu

Ninh Binh - Vinh

Door: charon

Blijf op de hoogte en volg Charon

07 Juni 2016 | Vietnam, Vĩnh Viễn

Vannacht heerlijk geslapen in onze Eco Lodge..
Wakker worden met een prachtig uitzicht. Om 09.00 hebben we een fietstocht gemaakt door Tam Coc. Prachtige tocht maar wat was het weer warm. Gelukkig maakte we genoeg stops onderweg, want er viel genoeg te fotograven. Het mooiste waren de water buffels die een duik namen in het water. Na 2.5 uur kwamen we aan bij ons eindpunt. Daar gingen we nog een temel bezoeken. Ik heb deze maar even overgeslagen want de fietsttocht was toch wel een beetje veel. Ik kon beter even rustig aan doen. Dus lekker bij de airco gewacht op de andere. Rond 14.00 vertrokken we weer met de bus naar de volgende plaats.. Vinh. Daar kwamen we rond 19.00 aan. Een mooi en luxe hotel. Gezellig een diner bij het zwembad en daarna nog even de kermis over gelopen die aan de overkant van het hotel was. We zijn ook nog in de draaimolen geweest, wat uiteraard wel een beetje spannend was. Hij kraakte aan alle kanten. Ook Henry trok weer volop de aandacht. Aan vrouwen geen gebrek !