Las Vegas ( dag 11) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu Las Vegas ( dag 11) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu

Las Vegas ( dag 11)

Door: Charon

Blijf op de hoogte en volg Charon

28 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Eindelijk konden we een dagje uitslapen. Tenslotte gebeurt het in Vegas alleen de avonden/nachten. Dus wat later de dag beginnen kon geen kwaad. Rond 11:30 zaten we aan ons ontbijt, een spinazie bagel met cream cheese, heerlijk was die. Die ga ik morgen ook zeker nemen !
Na het ontbijt het hotel een beetje verkent, we zijn naar de Adventure Dome geweest. In ons hotel zit een enorme speel hal, met diverse achtbanen , attracties en kermis spelletjes. Dus daar hebben we ons een hele tijd vermaakt. Zelfs nog een " verschrikkelijke Ikke" knuffel gewonnen met een gratis kaartje ! Na ons daar een tijdje vermaakt te hebben zijn we gaan lunchen en daarna weer naar de Strip gegaan. We hebben de M&M store bezocht, de Coca Cola winkel, wat souvenirs winkels en hotels. Daarna even terug naar het hotel, daar hebben we natuurlijk even wat gegokt ( we hadden van het hotel ook een pas gekregen met 10,00 $ speel tegoed) Heb uiteindelijk nog 6 $ gewonnen ! En de avond zijn we weer opnieuw naar de Strip gegaan. We hadden ook een bus kaartje gekocht voor 8 $ waar we 24 uur met de bus mee mochten, dus gelukkig hoefde we niet alles te lopen, want het is telkens een heel end. Je word overal ook omgeleid. We hebben de fontein show bekeken bij het Bellagio. Echt heel mooi, we hebben hem zelfs 2x bekeken. Ook wilde we nog de piraten show zien bij Treasure Island, maar deze speelde helaas niet meer de show van 23:30. Dus maar langzaam terug naar het hotel.
Morgen vroeg nog even een bagel eten en dan alweer uit checken. Las Vegas was super leuk om gezien te hebben. Wat een sfeer ! Morgen op weg naar Mammoth Lakes, waarschijnlijk via Death Valley !