James Town - San Francisco ( dag 14) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu James Town - San Francisco ( dag 14) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu

James Town - San Francisco ( dag 14)

Door: Charon

Blijf op de hoogte en volg Charon

31 Mei 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Na een heel minimalistisch ontbijt zijn we weer op weg gegaan. Vandaag ging de reis naar San Francisco ! We hadden 133 mijl te rijden en kwamen rond 14:00 aan in ons hotel in San Bruno, net buiten San Francisco. Weer onze koffers uitpakken voor de aankomende twee dagen.
Einde van de middag zijn we eerst gaan lunchen, heerlijke vers gemaakt tomatensoep met toast met kaas. En daarna hebben we de metro gepakt naar het centrum van San Francisco. We gingen de Night Tour doen naar Alcatraz. De boot vertrok om 18:30.En koud dat het was ! Daar liepen we dan in onze zomer outfit. Het was denk ik rond de 12 graden, en op de boot was het niet veel meer dan 8 graden denk ik, en heel veel wind en mist. Het hele eiland lag in de mist. Op het eiland kregen we een korte uitleg en een audio tour. Het was bijzonder om de gevangenis te zien. We bekeken de cellenblokken, de luchtplaats, directeurs kantoor ed. Na de tour namen we de boot van 20:40 weer terug. En nog steeds was het ijskoud, maar nu gingen we lekker binnen zitten. Terug op de pier hebben we bij Pier 39 nog wat gegeten en zijn we terug gegaan naar ons hotel. Morgen weer een lange dag, want er valt nog heel veel te zien in San Francisco !