Santa Barbara - LAX ( dag 18) - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu Santa Barbara - LAX ( dag 18) - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu

Santa Barbara - LAX ( dag 18)

Door: Charon

Blijf op de hoogte en volg Charon

04 Juni 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Ons laatste dagje is dan toch echt aangebroken. Vandaag rijden we terug naar LA, om de auto in te leveren en ons voor de laatste keer in te checken in ons "Motel 6 " hotel.

Maar eerst heb ik de ochtend nog lekker op het strand gelegen van Santa Barbara, nog even de laatste zonnestralen mee pikken.
Einde van de ochtend zijn we dan toch echt richting LA gereden, nog zo'n 95 mijl. Eerst de koffers naar het hotel gebracht zodat we daar straks niet mee hoeven slepen als we de auto hebben ingeleverd.
Netjes op tijd stond de auto weer terug op het terrein, wel raar om "onze Jan" daar zo achter te laten ( ja de auto had een naam haha)
Maar goed.. daar waren we weer van af..

Nog even wat eten en terug naar het hotel. Ons voorbereide op de terug reis. Kijken hoe we alles in de koffer gaan proppen. De avond nog bij de Panda Wok gegeten, weer wat anders dan die burgers. Die zal ik overigens niet gaan missen.

Onze reis was geweldig, we hebben heel veel gezien en gedaan. Heb ook echt het gevoel veel langer weg geweest te zijn. Maar nu is het ook weer goed om naar huis te gaan. Terug naar de familie en naar de beestjes ! Dag VS, je was geweldig !

Tags: LAX