New York , dag 2 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu New York , dag 2 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu

New York , dag 2

Door: charon

Blijf op de hoogte en volg Charon

19 Mei 2014 | Verenigde Staten, New York

Dag 2 alweer..
Ook deze dag begon weer vroeg. Waarschijnlijk door de jetlag nog, want we waren al rond 05:30 wakker. En om 08:30 gingen we weer op pad. Eerst weer met de tram richting Manhattan / Time Square. Daar hebben we eerst een broodje gegeten met een fruit shake.
Daarna hebben we een twee daagse ticket gekocht voor de Hop on Hop off bus ( a 59,00 USD) Lekker toeristisch , maar wel erg makkelijk. Eerst bijna een heel rondje met de Downtown Tour mee gereden om vervolgens uit te stappen bij Central Park ! Daar hadden we een fiets gehuurd voor 3 uur. Helaas bleek je op de fietst haast niet te kunnen fietsten dus dat werd lopen met de fietst. Van te voren hadden we muffin en broodje/yoghurtje en wat te drinken gekocht, die we rustig in Central Park hebben opgegeten. En na een hele foto sessie liepen we door om de rest van Central Park te zien. Aangezien Central Park heel groot is hebben we maar een redelijk klein deel gezien. Maar denk wel een heel mooi gedeelte. Rond 17:15 weer netjes de "nuttige" fietsten ingeleverd en weer de Hop on Hop off bus gepakt richting de Empire State Building ! Daar hadden we van te voren al kaartjes voor gekocht, maar ondanks dat duurde het nog wel even voor we eindelijk op de 86ste verdieping stonden. Maar het was het zeker waard .. wat een prachtig uitzicht ! Na een uurtje stonden we weer buiten en werd het tijd om wat te eten.. Na even zoeken werd het toch Pizza.. agh we zijn tenslotte in NY. Na het eten hebben we nog een rondje gelopen en rond 21:00 hebben we de trein/tram terug gepakt naar Brooklyn. We waren al gesloopt van de lange dag. En ook morgen weer een lange, drukke dag voor de boeg !

• 24 Mei 2014 - 21:30

Kim W:

Jaloers!!! Foto's op fb waren ook cool!