LA, Hollywood, Santa Monica, Beverly Hills( dag5) - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu LA, Hollywood, Santa Monica, Beverly Hills( dag5) - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu

LA, Hollywood, Santa Monica, Beverly Hills( dag5)

Door: Charon

Blijf op de hoogte en volg Charon

22 Mei 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag eerst maar is een beetje uitgelapen (09:00) daarna naar het ontbijt, waar we een echte American wafel hebben gegeten, heel veel meer keus was er anders ook niet..
Daarna de tram gepakt richting " Chinese Theatre" waar de walk of fame is en waar je het "Hollywood Sign" kan zien.
Vanuit daar hebben we de bus gepakt en door de wijk "Hollywood " en "Beverly Hills"gereden, Daarna overgestapt op een andere bus die naar "Santa Monica" reed. Daar hebben we over de beroemde pier gelopen en wat gegeten. En vanuit daar weer een andere bus genomen die naar "Venice Beach" en "Marina Del Rey" reed. Bij Fisherman's Village uitgestapt en daar rond gelopen langs het water. Tot onze verbazing zwommen er zeehondjes en er lag er zelf een op de steiger bij de pier. Nog even wat foto's gemaakt en weer verder met de bus. Door de wijken Brentwood & Westwood terug naar Hollywood Boulevard. Daar hebben we nog even over de "Walk of Fame" gelopen en foto's van de sterren gemaakt. Rond het avonduur een leuk restaurantje opgezocht en daar een lekkere pasta gegeten.
En daarna maar weer met de metro terug naar het hotel. Wat je in zo'n metro allemaal ziet ! Zwervers die met hun volgeladen winkelwagen vol met troep de metro in komen, of daklozen die bedelen om een dollar om wat te eten. Ja het gedeelte waar wij zitten is niet heel fijn om laat door heen te lopen ! Dus dat doen we dan ook maar niet als het niet nodig is. Los Angeles is sowieso erg vol met zwervers, op elke straat hoek liggen/zitten er wel 10 ! Echt heel erg veel. Morgen verlaten we LA weer en gaan we de huur auto ophalen bij het vliegveld, vanuit daar rijden we naar Palm Springs.

• 24 Mei 2014 - 21:39

Kim W:

Wat apart te horen! Van die zwervers zoveel aanwezig in LA dat het opvalt..