New York - LA ( dag 4) - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu New York - LA ( dag 4) - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Charon Schoonderbeek - WaarBenJij.nu

New York - LA ( dag 4)

Door: charon

Blijf op de hoogte en volg Charon

21 Mei 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen weer is vroeg opgestaan, want vandaag vliegen we om 13:06 naar Los Angeles. Dus we moeten al rond 10:00 op het vliegveld zijn.

Daar zaten we dan om 07:30 weer in de metro. Tussen alle New Yorkers die naar hun werk gaan.. en wij op weg naar het vliegveld.
Op Grand Central Station eerst nog een bagel met cream cheese gegeten en toen de bus opgezocht die ons weer naar het vliegveld zou brengen ( 16 $) Daar waren we netjes op tijd, dus eerst door de controle en nog even wat gegeten voordat we het vliegtuig in gaan.
Het vliegtuig vertrok rond 13:15 en 6 uur later landen we in LA.
Ook in LA gaan we weer "terug in de tijd" In LA is het nog 3 uur vroeger dan NY. Dus in totaal 9 uur vroeger dan in NL.
Na een uurtje in de shuttle bus ( 15 $ ) werden we netjes bij ons hotel afgezet , Cecil Hotel, in downtown LA.
Het is een groot maar oud hotel, maar prima.

Nu even de spullen uitpakken en een leuk tentje opzoeken om wat te eten. En daarna maar weer even bij komen van al het reizen / vliegen en tijd verschillen.

• 24 Mei 2014 - 21:35

Kim W: